پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا (WIN Eurasia Automation) ۱۶ الی ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - استانبول، ترکیه


 

در راستای حمایت مرکز از ورود محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای صادراتی جدید، بخشی از هزینه‌های حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های خارج از کشور توسط صندوق نوآوری و شکوفائی پرداخت می‌گردد. این حمایت در راستای معرفی توانمندی‌های شرکت‌ها و بمنظور توسعه بازار صادرات محصولات شرکت‌های دارای تاییدیه دانش‌بنیان تنظیم شده است. شرکت‌های دارای تائیدیه دانش‌بنیان از مرکز و حایز شرایط تعریف شده، مشمول این حمایت‌ها می‌باشند.

 

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا (WIN Eurasia Automation) موقعیت خود را به عنوان مهم ترین نمایشگاه صنعتی اوراسیا تثبیت نموده است. با برگزاری همزمان و مرتبط چهار رویداد و نمایشگاه صنعتی بزرگ اتوماسیون اوراسیا، الکتروتک اوراسیا، جا به جایی مواد اوراسیا، و هیدرولیک و پنوماتیک اوراسیا، این رویداد دربرگیرنده تمام راه حل های مورد نیاز در صنعت اتوماسیون و یک کارخانه، از کابل ساده تا سیستم های قدرت سیال، تکنولوژی درایو تا نرم افزارها، بازوهای رباتیک تا لیفتراک بدون سرنشین است.

 

لینک سایت مرکز تعاملات بین ‏المللی معاونت علمی و فناوری

لینک سایت اصلی نمایشگاه

 

 

 

 

 

1403/02/23
نویسنده : مدیریت | بازدید : 83 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان