اولین نمایشگاه بین المللی صنایع پایین دستی نفت ایران


اولین رویداد صنایع پایین دستی نفت ایران

گستردگی صنعت نفت و جایگاه با اهمیت آن، برگزاری رویدادهای متنوع، تخصصی­ تر و مرتبط با بخش ­های مختلف را می­ طلبد تا فرصت بهره­ برداری مطلوب برای مخاطبان، دست اندرکاران و فعالان این صنعت فراهم آید.

صنایع پایین دستی صنعت نفت طیف بسیار گسترده ای را شامل می شود و میزبانی تهران از نمایشگاه تخصصی مرتبط با این موضوع به دلیل جایگاه ایران در صنعت نفت جهان، ضروری می­ باشد.

در دهه ­های اخیر توان داخلی در طراحی و تولید کالا و تجهیزات صنایع پایین دستی و همچنین خلق، انتقال و توسعه فناوری ­ها به طور کاملا مشهود و گسترده، ارتقاء یافته و ایران را به جرگه صاحبان نام در این صنعت وارد ساخته است.  

از این روی، طرح برگزاری نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت ایران در سال 97 به سازمان­ های متولی ارائه شد تا تقسیم بندی تخصصی در رویدادهای صنعت نفت کشور، شکل عملی به خود گرفته و ارتقاء کیفی در اجرای نمایشگاه ­های این بخش را شاهد باشیم.

اطمینان دارد تمرکز بر صنایع پایین دستی مورد استقبال دست اندرکاران، فعالان صنعتی، بازرگانان، اندیشمندان و مخاطبان آن قرار خواهد گرفت و این رویداد جدید که با ایده بخش خصوصی تعریف شده، نقطه عطفی در نمایشگاه ­های تخصصی نفت، خواهد بود.

مرکز نمایشگاه ­های بین ­المللی شهرآفتاب با امکانات استاندارد و مطلوبیت فضای نمایشگاهی و دسترسی بسیار آسان، تنوع و جذابیت خاصی برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی از جمله نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت ایجاد می ­نماید تا تجربه موفق حضور مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان نویدبخش تبدیل شهرآفتاب به قطب برگزاری نمایشگاه های انرژی کشور باشد.

لطفا برای ثبت نام کلیک نمایید.

1398/02/22
نویسنده : مدیریت | بازدید : 889 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان