تحقق اهداف -نهضت ساخت داخل- اولویت نخست وزارت صمت


 

به گزارش شاتا، رضا رحمانی اظهار داشت: در همه رشته های صنعتی و معدنی کشور مدلی برای تحقق اهداف نهضت ساخت داخل طراحی شده است.

وی افزود: در قالب این طرح همه قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت در داخل کشور، باید به گونه ای کاملا روشن به افراد، گروه ها و یا سایر واحدهای توانمند در تولید معرفی شوند.

رحمانی ادامه داد: برای معرفی نیازمندی ها در برخی گروه کالایی واحدهای صنعتی برجسته و بزرگ باید پیشقدم شوند و در برخی دیگر انجمن ها و تشکل های صنعتی می توانند همه اقلام مورد نیاز گروه خود را وارد پروسه معرفی و اطلاع رسانی بکنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: هم در بخش معرفی نیازمندی ها و هم در حوزه شناسایی و اقدام واحدهای تولید کننده قطعات و تجهیزات مورد هدف ساخت داخل، اصل مهم پیگیری موارد تا حصول نتیجه است.

رحمانی گفت: اگر موارد به طور جدی دنبال شوند، نهال کاشته شده به زودی به ثمر خواهد نشست و شاهد تحقق واقعی خودکفایی در بسیاری از بخش های صنعتی خود خواهیم بود.

وی اضافه کرد: برای دستیابی به نتایج لازم از این برنامه نیاز داریم سایر دستگاهها هم در تسهیل امور همراه واقعی وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند.

1398/04/16
نویسنده : مدیریت | بازدید : 730 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان