حضور انجمن ستصا و دو عضو وزین انجمن در اولین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل


 

تهران- ایرنا- نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» با مشارکت ۲۱۰ شرکت امروز با حضور وزیران صنعت، معدن و تجارت و علوم، تحقیقات و فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد

این نمایشگاه که از روز پنجشنبه به مدت چهار روز (تا سی ام تیرماه) پذیرای علاقه مندان است، با هدف ارائه نیازمندی‌های صنایع این کشور در گروه های هدف که در حال حاضر از طریق واردات تأمین می شده، داخلی سازی و رونق تولید برگزار می شودآنچه این نمایشگاه را از دیگر نمایشگاه‌ها متمایز می‌کند عرضه به جای نمایش دستاوردهاست.

۲۱۰ شرکت بزرگ و فرادستی در حوزه‌های خودرو و قطعات، لوازم خانگی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، مخابرات، صنایع دریایی و نفت، گاز و پتروشیمی در فضای نزدیک به ۱۱ هزار متر مربع، کمبودها و نیازهای‌شان را به نمایش گذاشته و از صنعتگران، دانشگاهیان، کارگاه‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها دعوت کرده اند تا برای رفع این نیازها پیشگام شوند.

این نمایشگاه فرصت کم‌نظیری برای کارآفرینان داخلی برای همکاری با صنایع فرادستی است.

مجری این نمایشگاه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است و علاوه بر آن وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های حمایتی جزو همکاران برگزاری این نمایشگاه هستند.

۹ انجمن تخصصی صنایع و چهار صندوق حمایتی با هدف ارائه تسهیلات به فعالان حوزه نهضت ساخت داخل در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه از امروز تا سی‌ام تیرماه هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ آماده بازدید علاقه مندان است.

رئیس هیات عامل ایدرو در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نیاز محور، یکی از مهمترین نوآوری های صنعتی و علمی کشور در نیم قرن اخیر است.
"
محمد باقر عالی" افزود: امروز ایدرو وارده پنجاه و سومین سالگرد تاسیس خود شده و این نمایشگاه به صورت ملی و استانی سالیانه ادامه خواهد یافت.به گفته این مقام مسئول، نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید قرار است بیش از ۲ هزار نیاز بخش صنعت و معدن را جمع سپاری کند که در راستای اقتصاد مقاومتی و مقابله عملی با "بی هنری تحریم ها" است.

 

در این نمایشگاه انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران(ستصا ) و دو عضو وزین این انجمن شرکت ماشین اجزا و شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران نیز حضور دارند و پذیرای حضور موثر و گرم شما عزیزان هستند.

 

 

 

1398/04/28
نویسنده : مدیریت | بازدید : 1437 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان