اپلیکیشن اتاق تهران رونمایی شد


 

 با رونمایی از اپلیکیشن اتاق تهران در نشست پنجم هیات نمایندگان اتاق تهران، اعضای اتاق تهران و تمامی فعالان اقتصادی از این پس می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به خدمات متنوع اتاق تهران سریع‌تر و راحت‌تر دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن اتاق تهران در دو نسخه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS توسعه یافته و آماده بهره‌برداری است و علاوه بر اعضای اتاق تهران، دیگر فعالان اقتصادی که عضو اتاق تهران نیستند نیز امکان استفاده از برخی خدمات آن را خواهند داشت. در اپلیکیشن اتاق تهران، اطلاعات اعضا و دارندگان کارت عضویت و بازرگانی اتاق تهران و همچنین اطلاعات مربوط به گواهی مبدا صادر شده برای کاربران قابل دسترس است. همچنین کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با استفاده از آیکون خدمات مشاوره، نیازها و سوالات خود را بارگذاری کرده و پاسخ آن را از کارشناسان اتاق تهران دریافت کنند. از دیگر خدمات ارائه شده در اپلیکیشن اتاق تهران می‌توان به خدماتی چون امور ویزا، دوره‌های آموزشی، امور تشکل‌ها و مرکز داوری و اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها و اخبارهای اقتصادی، آخرین آمار واردات و صادرات کالا، آخرین قوانین و مقررات، اطلاعات کدهای تعرفه گمرک، دریافت نشریات و کتاب‌های منتشر شده، درخواست دریافت ایران کارت (عضویت در باشگاه اعضا) و ... اشاره کرد. همچنین این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شده است که رابط کاربری مناسب داشته و روی دستگاه‌های مختلف قابل اجرا باشد. هم‌چنین امکان شخصی‌سازی اپلیکیشن، افزونگی کم برای کاربر و حجم مناسب، ادغام رسانه‌های اجتماعی، امکان جست‌وجو در تمامی محتوای اپ و قابلیت صندوق پستی را هم دارد.

جهت دریافت اپلیکیشن اتاق تهران به لینک زیر مراجعه کرده و نسخه موردنظر خود را مطابق با توضیحات ارائه شده در بروشور (اینجا)دریافت کنید.

 

دریافت اپلیکیشن اتاق تهران

 

 

1398/05/27
نویسنده : مدیریت | بازدید : 826 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان