متقاضیان اعزام به اکسپو ۲۰۲۰ دبی مراقب کلاه‌برداران باشند


درحالی‌که مسئولیت اعزام هیات‌های تجاری به رویداد جهانی اکسپو دبی صرفاً بر عهده اتاق ایران بوده و متولی آن نیز اتاق مشترک ایران و امارات است، اما بااین‌حال هم‌زمان با نزدیک شدن به ۲۰ اکتبر (۲۸ مهرماه) و موعد برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی برخی از شرکت‌ها در حال ثبت‌نام از متقاضیان برای اعزام هیات تجاری به این رویداد جهانی هستند. این در حالی است که فرشید فرزانگان مسئول کمیته اکسپو اتاق ایران و رئیس اتاق مشترک ایران و امارات به‌عنوان تنها متولی اعزام هیات‌های تجاری به این رویداد جهانی هشدار داده نه‌تنها در ثبت‌نام‌های خارج از مسیر اتاق ایران برای حضور در این رویداد اهداف تجاری مستتر نخواهد بود بلکه حضور این شرکت‌ها از این طریق همسو با برنامه‌های پاویون ایران نیز نخواهد بود.
در همین راستا فرزانگان به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گوشزد کرده عواقب نارضایتی‌های احتمالی در این خصوص متوجه اتاق مشترک و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خواهد بود.
آملی، مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران هم در واکنش به این ثبت‌نام‌های خارج از مسیر اتاق مشترک ایران و امارات تأکید کرده است: باید فضا برای افراد سوءاستفاده گر از اکسپو دبی بسته شود و کار در مسیر صحیح خود جلو برود. او گفته شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی به‌زودی اقدامات لازم در این خصوص را انجام خواهد داد.
گفتنی است هم‌زمان با برگزاری رویداد اکسپو ۲۰۲۰ دبی، ستاد ملی اکسپو و بیانیه شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، مسئولیت اعزام هیئت‌های تجاری به رویداد جهانی اکسپو دبی را بر عهده اتاق ایران گذاشته و متولی انجام آن را اتاق مشترک ایران و امارات معرفی کرده است. در همین راستا اتاق مشترک ایران و امارات جلسات متعددی با معاونت توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت و اتاق‌های استانی جهت برنامه‌ریزی مدون با همکاری مجریان مورد تأیید سازمان توسعه تجارت انجام داده است تا حمایت‌های لازم از سوی این سازمان به عمل آید.
1400/07/03
نویسنده : مدیریت | بازدید : 887 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان