حمایت از کالای ایرانی


 

مطابق ماده 36 قانون برنامه ششم توسعه کشور که مقرر گردیده است 30 % مصارف آب شرب و بهداشتی ساکنین مناطق ساحلی جنوب کشور (حدود 1600 کیلومتر) از طریق آب شیرین کن ها تأمین گردد و از طرف دیگر 70 % تجهیزات این آب شیرین کن ها (حدود 300 واحد) از صنعت داخل کشور تأمین خواهد شد.
با اطلاع رسانی موضوع به اعضای پمپ ساز انجمن سرانجام 5 شرکت پمپ ساز عضو انجمن اعلام آمادگی کردند و جلسه ای در انجمن با حضور آنها تشکیل گردید و تفاهم نامه پیشنهادی سندیکای سرمایه گذاران آب شیرین کن و مشخصات فنی پمپ مورد نظر برای ساخت داخل ارائه گردید.
در جلسه ای که با حضور پمپ سازان در دفتر آقای دکتر شیروی برگزار شد تصمیم گرفته شد تا بازدیدی از تاسیسات آب شیرین کن عسلویه متعلق به شرکت نور ویژه توسط حاضرین به عمل آید که نهایتاً نمایندگانی از شرکتهای پمپ ساز صنایع پمپیران،کاوش صنعت توس، نوید سهند، پتکو و پمپ های صنعتی ایران بهمراه نمایندگانی از وزارت صمت و اداره کل ماشین سازی و تجهیزات، مسئولین شرکت نورویژه، دبیر انجمن ومسئول نشریه انجمن در تاریخ 15/10/ 97 از عسلویه بازدید بعمل آوردندکه در این بازدید تبادل اطلاعات به میزان کافی بعمل آمد تا پیشنهادات ساخت پمپ با اشراف کامل تهیه و ارائه شود.
مقرر گردیده که در مراحل بعدی مساله ساخت داخلی مخازن تحت فشار کامپوزیتی ، ممبران و شیرآلات و piping با آلیاژهای ویژه داپلکس و سوپر داپلکس در دستور کار قرار گیرد. لذا از اعضای محترم انجمن که دارای توانمندی و علاقه در حوزه های مذکور می باشند دعوت میشود ضمن اعلام امادگی کتباً توانمندیها و تجارب خود را به دبیرخانه انجمن جهت استفاده در فراخوان بعد ارسال نمایند.

حمایت از کالای ایرانی 
 

1397/10/30
نویسنده : مدیریت | بازدید : 1019 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان