دومین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران


اصالت و ضرورت برگزاری نمایشگاه صنعت گاز

اصالت و موضوعیت نمایشگاه صنعت گاز ایران به اندازه ­ای از پشتوانه علمی و تخصصی برخوردار بوده است که بنابر نظر قاطبه ­ی مسئولین و کارشناسان، یکی از موارد مهم مغفول مانده در صنعت گاز و حوزه انرژی کشور را مرتفع می ­سازد و یک تصمیم در راستای تامین منافع ملی است.

برگزاری این نمایشگاه، به اندازه کافی و به دلایل مختلف، جذابیت بالایی دارد تا انگیزه مشارکت را در مخاطبین خود برای حضور در گردهمایی بزرگ صاحبان نام و دست اندرکاران تولیدی، صنعتی و تجاری گاز در یک رویداد تخصصی به میزبانی تهران، فراهم آورد.

نمایشگاه صنعت گاز ایران در حالی اولین دوره برگزاری خود را در شهریورماه سال 97 تجربه کرد که ظرفیت ها و توانمندی های موجود در ایران، موید استعداد این رویداد برای مطرح شدن به عنوان یک نمایشگاه طراز اول بین المللی در حوزه انرژی است.

هدف از برگزاری این نمایشگاهها جایگاه برتر ایران در ذخایر گازی جهان، برنامه های راهبردی و کلان ایران در صنعت گاز، پیشرفت های کشور در این بخش از صنعت به همراه شکل گیری همکاری های بین المللی و همچنین نقش گاز در توسعه پایدار و افزایش ثروت های ملی، ارتقاء دانش فنی،انتقال فناوری و افزایش توان اقتصادی کشور  می باشد. تا متولیان و دست اندرکاران این صنعت در ایران و جهان به طور اخص در رویداد بین المللی در تهران گرد هم آیند. 
  لذا با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه های مذکور، خواهشمند است شرکتهای عضو انجمن در صورت تمایل حداکثر تا روز شنبه مورخ 18خردادماه نسبت به ثبت نام اقدام نمائید. 
 شایان ذکر است برای شرکتهای عضو انجمن ستصا در صورت حضور در نمایشگاه فوق الذکر 10درصد تخفیف  در نظر گرفته شده است.
 

لطفا جهت ثبت نام کلیک نمایید.

 

1398/02/22
نویسنده : مدیریت | بازدید : 720 نفر
کمیسیون های تخصصی کمیته اجرایی کارگروه ها

تلفن : 88342600 , 88348113
فکس : 88345639

آدرس : تهران، بلوار کریم خان زند، بین ایرانشهر و خردمند جنوبی، پلاک 102، طبقه 6شرقی، کد پستی:1584774847
ساعت کاری : شنبه الی سه شنبه ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر (چهارشنبه 8 صبح الی 4 بعد از ظهر)

ارسال ایمیل

ما را دنبال کنید ...

طراحی و اجرا : ارتعاش گستر ایرانیان